مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-21اجتماعي

هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  شاهین فتحی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از دریافت هشدار های صادره از سازمان هواشناسی، - فتحی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده باش کامل هلال احمر استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  شاهین فتحی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از دریافت هشدار های صادره از سازمان هواشناسی، در 24 گذشته شاهد بارش قابل توجه باران و برف در نقاط مختلف استان تهران، بالاخص در ارتفاعات و محور های کوهستانی هستیم که جهت آمادگی هرچه بیشتر عوامل عملیاتی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستانی جهت امدادرسانی های احتمالی به هموطنان، نیرو های عملیاتی هلال احمر استان تهران تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: به رانندگان توصیه می کنیم جهت پیشگیری از بروز حوادث جاده ای در شرایط بارندگی و لغزندگی، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و حفظ فاصله طولی استاندارد با خودرو های روبرویی، پیش از آغاز سفر خود نسبت به بررسی وضعیت آب و هوایی مسیر تا مقصد، آگاهی لازم را کسب نمایند.

فتحی خاطرنشان کرد: تا مساعد شدن شرایط جوی به تمامی کوهنوردان توصیه می کنیم از صعود به ارتفاعات پرهیز نمایند، زیرا با توجه به بارش برف در ارتفاعات، احتمال سقوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفت

هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفت