مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06سياسي

امروز، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «ابن سینا»


مهلت ثبت نام و ارسال آثار به هشتمین دوره جشنواره دانشجویی «ابن سینا» امروز دوشنبه 15 آبان ماه به پایان می رسد.

- امروز، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی ابن سینا مهلت ثبت نام و ارسال آثار به هشتمین دوره جشنواره دانشجویی ابن سینا امروز دوشنبه 15 آبان ماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره دانشجویی ابن سینا با هدف تقدیر از فعالیت ها و فرایندهای آموزشی برجسته و شاخص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که علاوه بر تحصیل به ارتقاء سطح و کیفیت آموزش توجه می کنند، برگزار می شود.

این جشنواره دانشجویی در دو حوزه آموزشی شامل سرآمدی از نظر عملکرد تحصیلی و تلاشگر برگزیده در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی می شود.

جایزه سرآمدی از نظر عملکرد تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که بر اساس شواهد و مستندات ارائه شده، دارای عملکرد برجسته تحصیلی تشخیص داده شود.

همچنین جایزه تلاشگر برگزیده در عرصه توسعه آموزش علوم پزشکی به دانشجویانی تعلق می ­گیرد که در دوره تحصیلی خود با فعالیت و مشارکت در فعالیت ­های آموزش علوم پزشکی توانسته باشند اثرات شاخص و برجسته در زمینه توسعه آموزش دانشگاه انجام دهد.

تمام فعالیت­ های صورت گرفته باید در حوزه آموزش علوم پزشکی مشتمل بر برنامه­ ریزی آموزشی، ارزشیابی آموزشی، مشاوره و راهنمایی تحصیلی، مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «ابن سینا»

امروز، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره دانشجویی «ابن سینا»