مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:062023-11-19سياسي

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در ابتدای درس خارج فقه امروز خود تصریح کرد: حضور مردمی که این ایام مخصوصا دیروز در مراسم حمایت از غزه شرکت کرده بودند را ارج می نهمیم و ازذات اقدس اله مسئلت می کنیم به فرد فرد اینها سعادت و خیر و فوز دنیا و آخرت مرحمت کند.

وی بیان کرد: ما در تظاهرات هایی که قبل از انقلاب داشتیم، مراجعه می کردیم که پیامبر و اصحاب در غزوات، کدام سوره و کدام آیه و کدام ذکر را می خواندند، ما هم به همان ها عمل کنیم! توسلات، دعاها و ذکر گفتن ها و عنایت های الهی، سهم مهم و اساسی در پیروزی ها دارند اگر نگوییم تنها و مهم همین هاست! مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: یک زمانی فرعونی وجود داشت که به عظمت یاد می شد اما ذات اقدس الهی بساط او را برچید و فرمود ما کاری کردیم که به ذهن کسی نمی آید.

آن زمانی که اصحاب حضرت موسی آمدند به روبروی دریا، به موسای کلیم گفتند جلو دریاست و پشت سر هم لشکر جرار فرعون! دستور رسید این عصا را بزن به دریا.

این دریا و موج به اراده ما دارد حرکت می کند! ﴿فَأَوْحَیْنا إِلی مُوسی أَنِ اضْرِبْ بِعَصاکَ الْبَحْرَ﴾ آب های رفته رفتند و آب های نیامده نیامدند.

یک جاده خشکی ایجاد شد و اینها عبور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین

قدردانی آیت الله جوادی آملی از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از فلسطین