مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-09اقتصادي

زیاده خواهی بخش خصوصی؛ عامل اصلی ایجاد فساد اقتصادی


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: عمدتاً پیدایش فسادی که بین بخش های خصوصی و دولتی صورت می گیرد، علتش سهم خواهی و زیاده خواهی بخش خصوصی است که در همین راستا یک مناسبات غلط و خارج از چهارچوب شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، داوود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور امروز در نشست منطقه ای قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی که با حضور استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای این که مبارزه با فساد صورت گیرد، باید راه های مقابله با فساد ریشه یابی شود و به صورت درست پیگیری شود.

وی در خصوص علت اولیه پیدایش فساد افزود:عمدتاً  پیدایش فسادی که بین بخش های خصوصی و دولتی صورت می گیرد، علتش سهم خواهی و زیاده خواهی بخش خصوصی است و در همین راستا یک مناسبات غلط و خارج از چهارچوب شکل می گیرد.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور عنوان کرد: بعضی اوقات این مناسبات شکل گرفته، طرف بخش دولتی پیش قدم شده و در خصوص هدایت موقعیت و حمایت های دولتی به نفع برخی از بخش خصوصی شکل می گیرد.

وی اوج تأسف در شکل گیری فساد اقتصادی حضور ضلع سوم در ایجاد فساد دانست و گفت: کار در آنجا اوج تأسف را ایجاد می کند که در کنار این بخش خصوصی و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاده خواهی بخش خصوصی؛ عامل اصلی ایجاد فساد اقتصادی

زیاده خواهی بخش خصوصی؛ عامل اصلی ایجاد فساد اقتصادی