مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-01بين الملل

تعهد تمام عیار یمنی ها نسبت به فلسطین


مقاومت یمن با شلیک موشک و ارسال پهپاد و نفوذ در منطقه جنوب رژیم صهیونیستی یعنی منطقه ایلات این منطقه را در معرض تهدید جدی قرار داد.

- فارس پلاس؛ سعد الله زارعی در یادداشتی نوشت: در عملیات توفان الاقصی فلسطینی ها ابتکار عمل به خرج دادند و برای نخستین بار به منطقه عملیاتی دشمن نفوذ و به دشمن صهیونیست ضربات مهلکی وارد کردند.

حماس در این عملیات موفق شد برای نخستین بار مناطقی از محیط تحت اشغال دشمن را به تصرف درآورد و جمع قابل توجهی از نظامیان خط مقدم رژیم را از بین ببرد و تعداد زیادی را اسیر بگیرد.

این عملیات  موازنه قدرت را با طرف اسراییلی تغییر داد و هیچ حادثه ای هم نمی تواند این موفقیت بزرگ را تحت الشعاع قرار دهد.

  از سوی دیگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا ریشه کن کردن کامل حماس و مقاومت فلسطین، جنگ را ادامه می دهیم و به هر اقدامی دست می زنیم تا به این نتیجه راهبردی برسیم.

در طول 25 روز گذشته، همه منتظر بودند ببینند اسراییل در عملی کردن وعده ای که داده است می خواهد چه کار کند.

پس از بررسی اوضاع و مشورت گیری از دولت های پشتیبان این رژیم در غرب شامل آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان، اینها راهبرد عملیات زمینی و همزمان تبدیل منطقه غزه به زمین سوخته را در دستور کار قرار دادند لذا منطقه پرجمعیت غزه را بمباران وسیع و وحشیانه ای کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد تمام عیار یمنی ها نسبت به فلسطین

تعهد تمام عیار یمنی ها نسبت به فلسطین