مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-12حوادث

جلوگیری از یک فاجعه با هوشیاری لوکوموتیوران نیشابوری


لوکوموتیوران نیشابوری که در حال هدایت یک رام قطار در مسیر بلاک اسفراین به نقاب بود، توانست از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ایستگاه راه آهن نیشابور گفت: لوکوموتیوران نیشابوری که در حال هدایت یک رام قطار در مسیر بلاک اسفراین به نقاب بود، توانست از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.

محمود شایان اظهار کرد: علیرضا برزنونی لوکوموتیوران نیشابوری که در حال هدایت یک رام قطار در مسیر بلاک اسفراین به نقاب بود، از فاصله دور متوجه وجود یک شیء مشکوک بر روی ریل آهن می شود.

وی تصریح کرد: این لوکوموتیوران نیشابوری بلافاصله اقدام به فعال نمودن سیستم ترمز اضطراری قطار نموده و با نزدیک شدن به شی مذکور، متوجه می شود یک دستگاه تراکتور به همراه بوکسل یک دستگاه بذرپاش، بر روی خط آهن گیر کرده اند و هر دو خط ریلی مسدود شده است.

رییس ایستگاه راه آهن نیشابور اظهار کرد: با هوشیاری این لوکوموتیوران ماهر قطار در فاصله نزدیک با تراکتور و دستگاه بذرپاش، به طور کامل متوقف می شود و بحمدالله هیچ گونه برخوردی شکل نمی گیرد.

وی تصریح کرد: لوکوموتیوران بلافاصله از طریق ارتباط بیسیم، مراتب مسدودی ریل آهن را به ایستگاه نقاب اطلاع می دهد و با هماهنگی فوری مسئولان ایستگاه نقاب، یک رام قطار مسافربری که از نقاب در حال حرکت بود، متوقف شده و بدین طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از یک فاجعه با هوشیاری لوکوموتیوران نیشابوری

جلوگیری از یک فاجعه با هوشیاری لوکوموتیوران نیشابوری