مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-14سياسي

تحصیل 146 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی در فارس


رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش فارس از تحصیل 146 هزار دانش آموز در یک هزار و 226 مدرسه غیردولتی در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش فارس از تحصیل 146 هزار دانش آموز در یک هزار و 226 مدرسه غیردولتی در این استان خبر داد.

عقیل علیشاهی امروز، 23 آبان در مراسم افتتاح دوره توانمندسازی کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی استان فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص معرفی خلاقیت های مدارس غیردولتی به جامعه، گفت: فرآیند نظارتی بر فعالیت مدارس غیردولتی با جدیت انجام می شود لذا مدارس فعالی که کارهای ارزشمندی را انجام می دهند، مورد تحسین قرار می گیرند.

رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش فارس افزود: مدارسی که از چارچوب قانونی تخطی کنند مورد تذکر قرار می گیرند و در صورت استمرار رویه موضوع در شورای نظارت مطرح و در ادامه نیز فرآیند رسیدگی به مورد آن ها انجام می شود.

وی به آمار بسیار محدود تخلفات در مدارس و مراکز غیر دولتی استان اشاره کرد و گفت: تعداد 1226 مدرسه غیر دولتی در استان فارس کار تعلیم و تربیت 146 هزار دانش آموز را در سه دوره تحصیلی بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 146 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی در فارس

تحصیل 146 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی در فارس