مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-05سياسي

دیدار فرماندار ری با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک


فرماندار ویژه شهرستان ری در منزل شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک از همرزمان حاج قاسم سلیمانی، حضور یافت و با خانواده معظم این شهید دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در منزل شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک در روستای امین آباد شهرری، با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار با تاکید بر جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون مجاهدت های شهیدان و ابثارگرانی است که جان خود را در راه اعتلای کشور و اسلام عزیزمان فدا کردند.

وی افزود: فرزندان شهدا به عنوان یادگارانی ارزشمند در جامعه ما هستند و ایام روز دانش آموز فرصتی است تا ضمن تبریک این روز به فرزندان شهید ابوالفضل سرلک که از همرزمان حاج قاسم سلیمانی بود، مراتب احترام خود را به خانواده این شهید بزرگوار اعلام کنیم.

باب الحوائجی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به خانواده شهدا در راهبرد اجرایی و حکمرانی شهرستان ری، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و کار جهادی در مسیر پیشرفت و آبادانی قبله تهران، شرایطی را ایجاد کنیم که مایه امید آفرینی در بین مردم باشد و در این راه، از توصیه ها و نصیحت های خانواده معظم و معزز شهدا بهره خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرماندار ری با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک

دیدار فرماندار ری با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل سرلک