مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-23سياسي

دیوان محاسبات پیگیر تکمیل پروژه های نیمه تمام لرستان در حوزه آب


دیوان محاسبات پیگیر تکمیل طرح های نیمه تمام استان به خصوص پروژه های حوزه آب است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان لرستان، مظفر جمالی نژاد به همراه گروه حسابرسی به اتفاق مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه ای استان از سدهای مخزنی آبسرده، مرّوک و کمندان در شهرستان های بروجرد، دورود و ازنا بازدید کردند.

در این بازدید حسن نژاد مدیرعامل آب منطقه ای استان با ارائه گزارش های، توضیحات لازم را در خصوص میزان پیشرفت و مشکلات و موانع اجرایی این طرح ها در مقایسه با برنامه زمان بندی و موافقتنامه های اولیه بیان نمود .

جمالی نژاد مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این بازدید بر تسریع روند اجرای سدهای در دست اجرا با اولویت سدهای بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی تاکید نمود و اولویت بندی طرح های مهار آب استان، متناسب با اعتبارات تخصیص یافته را در کارایی منابع و بهره برداری سریع تر سدهای استان از راهکارهای مهم و موثر در تحقق انتطارات مردم استان برای برخورداری از این مواهب الهی برشمرد.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات پیگیر تکمیل طرح های نیمه تمام استان به خصوص پروژه های حوزه آب است،   عنوان کرد: با هدف تحقق شفافیت و انضباط مالی، رصد و کنترل طرح های نیمه تمام و مدت دار در دستور کار دیوان محاسبات قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات پیگیر تکمیل پروژه های نیمه تمام لرستان در حوزه آب

دیوان محاسبات پیگیر تکمیل پروژه های نیمه تمام لرستان در حوزه آب