مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-03سياسي

محمد اسداللهی «حریفت منم» را با یاد امام زمان خواند+صوت


اثر جدید محمد اسداللهی با عنوان «حریفت منم» با یاد امام زمان(عج) منتشر شد و بناست امشب در بابل با بچه ها رونمایی و همخوانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اثر جدید محمد اسداللهی با عنوان حریفت منم با یاد امام زمان(عج) و دم حماسی خیبر خیبر یا صهیون برای رجزخوانی علیه رژیم صهیونسیتی منتشر شد.

پویش مردمی حریفت منم این روزها برای نمایش علاقه مندی ایرانیان به مبارزه با رژیم صهیونیستی راه اندازی شده است که تاکنون بیش از 7 میلیون نفر در آن ثبت نام کردند.

این نماهنگ بناست امشب در هیأت کودک عزیزم حسین از زیرمجموعه های هیأت ام المصائب(س) رونمایی و همراه با بچه ها همخوانی شود.

متن شعر این نماهنگ به شرح زیر است: بسم الله بقیه الله سلام  لحظه هام باتو فرق داره  به جانت آرام جان این جهان باتو فرق داره وقتی می گیم یاعلی یعنی می بندیم عهدی  می گیره مولا علی بیعت برا مهدی  هرچی باشه پیش رو  ولی ما نسل نوریم  تو چشم ظالم بگو نزدیک ظهوریم خوبه که قلبم هر شب و هر روز با مهدیه قشنگ ترین یا حسین ِامروز یامهدیه کارو کنیم تمام بگیم فرمانده  بایدم به این امام بگیم فرمانده  اولِ هر سلام بگیم فرمانده   فرمانده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد اسداللهی «حریفت منم» را با یاد امام زمان خواند+صوت

محمد اسداللهی «حریفت منم» را با یاد امام زمان خواند+صوت