مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-21سياسي

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی: جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران، بازیکنان جبهه انتخابات هستیم و باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  سید هادی طباطبایی با اشاره به نامگذاری عملیات اخیر غزه بعنوان شکست غیر قابل جبران از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از خود بود لیکن امروز موشک به سمت اسراییل پرتاب میکند و این تحولی در دنیا بوده است.

وی گفت: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت و خنثی شدن نقشه های شرورانه و پر هزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی و اسلام می باشد.

طباطبایی افزود: هر چند شرایط کرونا و برخی مسائل اقتصادی در سالهای 98 و 1400، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی داشت اما مردم تلاش دو ساله دولت را می بینند و امید است در انتخابات پیش رو حضور خواهند یافت.

معاون سیاسی استاندار با برشمردن شماری از  پیشرفتهای ایران در زمینه فناوری تسلیحاتی، موشکی، پزشکی و علمی بر اساس اعلام خبرگزاری ها و روزنامه های غربی گفت: راه حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم ها و حمایت از اغتشاشات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی: جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی: جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست