مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-12اقتصادي

مدیران متولی حوزه مسکن باید جهادی عمل کنند


استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران اجرایی به ویژه متولیان حوزه مسکن برای تغییر وضعیت موجود به مطلوب باید جهادی عمل کنند، گفت: پس از هشت سال رکود در بخش ساخت و ساز تلاش ما در این دولت بر جبران عقب ماندگی ها به ویژه در پروژه مسکن مهر است و این عقب ماندگی .

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران اجرایی به ویژه متولیان حوزه مسکن برای تغییر وضعیت موجود به مطلوب باید جهادی عمل کنند، گفت: پس از هشت سال رکود در بخش ساخت و ساز تلاش ما در این دولت بر جبران عقب ماندگی ها به ویژه در پروژه مسکن مهر است و این عقب ماندگی ها با مدیریت عادی و کار روزمره حل نمی شود، بلکه تلاشی شبانه روزی را می طلبد.

اسدالله عباسی عصر امروز، 21 آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن گیلان در رشت افزود: حدود 119 هزار نفر متقاضی در استان در این پروژه ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون 27 هزار نفر واجد شرایط بوده و تایید شدند.

وی تصریح کرد: برای تامین زمین در استان گیلان با محدودیت هایی مواجهیم؛ با این حال تاکنون 180 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن آماده شده و 16 هزار واحد توسط ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها در این زمین ها در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران متولی حوزه مسکن باید جهادی عمل کنند

مدیران متولی حوزه مسکن باید جهادی عمل کنند