مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:472023-11-11اقتصادي

افتتاح 30 کیلومتر شبکه فاضلاب همزمان با سفر دولت به زنجان


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان 30 کیلومتر شبکه جمع گ آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد نادرخانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در 55 درصد از سطح شهر زنجان شامل 416 کیلومتر، شبکه فاضلاب اجرا شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در مجموع برای اجرای این میزان شبکه فاضلاب در شهر زنجان تا کنون بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال اعتبار به قیمت روز هزینه شده است.

وی بیان کرد: از این مقدار 20 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق کوی نارون ، رختشویخانه ، شهرک های لاله ، منظریه ، الهیه ، جاده شهرک ، خیابان های معین کوی قائم شامل خیابان های خیبر و بدر با اعتبار 700 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

نادر خانی گفت: انتقال فاضلاب مجتمع گلشهر و رنگین کمان، قسمت غربی خیابان سعدی وسط، کوچه شهدا، قسمتی از خیابان امام و فرودگاه، خطوط اصلی کوچه مشکی و خیابان صفا و خیابان بعثت نیز به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 510 میلیارد ریال در دست اجرا قرار داشته و به زودی آماده بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 کیلومتر شبکه فاضلاب همزمان با سفر دولت به زنجان

افتتاح 30 کیلومتر شبکه فاضلاب همزمان با سفر دولت به زنجان