مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20سياسي

قالیباف: حداکثر سنوات خدمتی برای آقایان 35 سال و برای خانم ها 30 سال است


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابهامات مطرح شده پیرامون مصوبه افزایش سن بازنشستگی تاکید کرد: خروجی مصوبه مجلس این است که حداکثر سنوات خدمتی برای آقایان 35 سال و سن بازنشستگی 62 سال و حداکثر سنوات خدمتی برای خانم ها 30 سال و سن بازنشستگی 55 سال می باشد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابهامات مطرح شده پیرامون مصوبه افزایش سن بازنشستگی تاکید کرد: خروجی مصوبه مجلس این است که حداکثر سنوات خدمتی برای آقایان 35 سال و سن بازنشستگی 62 سال و حداکثر سنوات خدمتی برای خانم ها 30 سال و سن بازنشستگی 55 سال می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر قادری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص افزایش سن بازنشستگی از هر کدام از دوستان که سوال کردیم گفتند که در کمیسیون تلفیق مطرح نشده است.

از سوی دیگر اگر هم در تلفیق بررسی شده امروز به قضیه فیثاغورث تبدیل شده است که سوال ها و و ابهامات زیادی در خصوص آن مطرح است؛ انتظار می رود این مصوبه به صحن مجلس شورای اسلامی باز گردد تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: بنده در خصوص این موضوع روز گذشته توضیح دادم آنچه که خروجی مصوبه مجلس شورای اسلامی است این بوده که سن بازنشستگی برای مردها 62 سال و حداکثر سنوات خدمتی که انجام می دهند 35 سال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: حداکثر سنوات خدمتی برای آقایان 35 سال و برای خانم ها 30 سال است

قالیباف: حداکثر سنوات خدمتی برای آقایان 35 سال و برای خانم ها 30 سال است