مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-06بين الملل

از لاف گزاف تا سانسور راهپیمایی اسراییل سوز


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد صبح روز شنبه، یادداشتی را به قلم عباس عبدی (متهم و محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) منتشر کرد که در آن ادعا شده بود نیرو های انقلابی در ایران یکی از بازماندگان مهم و قطعی جنگ غزه هستند! وی مدعی .

- روزنامه اجاره ای اعتماد، صبح روز شنبه 13 آبان ادعا کرد نیرو های انقلابی قادر نیستند حتی چند صد نفر را در حمایت از فلسطین به خیابان بیاورند.

اما پس از برگزاری کم نظیر و چند ده میلیونی راهپیمایی 13 آبان، حتی یک تیتر و عکس هم به این حضور دشمن شکن اختصاص نداد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد صبح روز شنبه، یادداشتی را به قلم عباس عبدی (متهم و محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) منتشر کرد که در آن ادعا شده بود نیرو های انقلابی در ایران یکی از بازماندگان مهم و قطعی جنگ غزه هستند! وی مدعی شده بود بازندگان جنگ در ایران نه کسانی هستند که خود را اکثریت می پندارند، اما به جای یک تجمع چند میلیونی یا چند صد هزار نفری فقط یک سخنرانی بیهوده زیر صد نفری را در حد یک روستای کوچک در کلانشهر تهران برگزار می کنند (!) ساعاتی پس از این عقده گشایی راهپیمایی عظیم و کم سابقه 13 آبان با محوریت شعار های ضدآمریکا و ضدصهیونیستی در تهران و سراسر کشور برگزار شد که به اعتبار عظمت و اهمیت خبر، در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لاف گزاف تا سانسور راهپیمایی اسراییل سوز

از لاف گزاف تا سانسور راهپیمایی اسراییل سوز