مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-21اقتصادي

امضای 6 قرارداد برای توسعه میدان های مشترک نفت و گاز


وزیر نفت با تأکید بر اینکه هر میدان نفتی و گازی که برداشت می شود در پایان سال افت تولید و افت فشار دارد، گفت: یکی از رسالت های مهم صنعت نفت حفظ و نگهداشت تولید است که در این زمینه در میدان های مشترک نفت و گاز شش قرارداد امضا شده که بیشتر مربوط به میدان های .

- وزیر نفت با تأکید بر اینکه هر میدان نفتی و گازی که برداشت می شود در پایان سال افت تولید و افت فشار دارد، گفت: یکی از رسالت های مهم صنعت نفت حفظ و نگهداشت تولید است که در این زمینه در میدان های مشترک نفت و گاز شش قرارداد امضا شده که بیشتر مربوط به میدان های مشترک غرب کارون مانند آزادگان و یاران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی روز دوشنبه در جریان بازدید سید ابراهیم رییسی از وزارت نفت در ادامه نظارت های ستادی بر دستگاه های اجرایی با بیان اینکه بعضی از این طرح ها عملیات آن آغاز شده و بعضی به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: اگرچه اغلب میدان های مشترک نفتی ایران در خشکی با کشور عراق مشترک است، همچنین در میدان های مشترک دیگر نیز اقدام های لازم آغاز شده است.

برای مثال در میدان فروزان تولید نفت در شروع دولت سیزدهم روزانه 24 هزار بشکه بود که این عدد امروز به 30 هزار بشکه رسیده است و تا پایان شهریور سال 1404 به 40 هزار بشکه در روز بالغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 6 قرارداد برای توسعه میدان های مشترک نفت و گاز

امضای 6 قرارداد برای توسعه میدان های مشترک نفت و گاز