مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-06بين الملل

دیدار رییس سیا و موساد در تل آویو


یک مقام آمریکایی از سفر رییس سیا به اراضی اشغالی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و مقام های سیاسی چند کشور دیگر در منطقه غرب آسیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفر ویلیام برنز دیپلمات آمریکایی و رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا به اراضی اشغالی فلسطینی از سوی یک مقام آمریکایی تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور قرار است ویلیام برنز در جریان این سفر به گفت وگو با سیاستمداران و مقامات اطلاعاتی بپردازد و بر موضوع تداوم همکاری های اطلاعاتی در سراسر غرب آسیا تمرکز کند.

گفته می شود برنز قرار است در باب موضوع غزه و بررسی روند مذاکرات در رابطه با آزادسازی گروگان ها و تعهد آمریکا برای تداوم بازدارندگی بازیگران دولتی و غیردولتی و جلوگیری از گسترش دامنه جنگ میان اسراییل و حماس با مقامات سیاسی بحث و گفت وگو کند.

به ادعای این مقام آمریکایی، سفر ویلیام برنز به اسراییل تعهد آمریکا را به همکاری اطلاعاتی به ویژه در زمینه هایی مانند مبارزه با تروریسم و امنیت تقویت می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوای نت نیوز ، ویلیام برنز پیش تر در بدو ورود به اراضی اشغالی با دیوید بارنیا رییس موساد ملاقات کرده است.

گویا قرار است برنز پس از دیدار با مقامات رژیم صهوینسیتی در جریان سفر چند روزه اش به خاورمیانه به چند کشور دیگر هم سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس سیا و موساد در تل آویو

دیدار رییس سیا و موساد در تل آویو