مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01حوادث

کشف دپوی 450 میلیاردی کالای قاچاق در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیارد ریال در بازرسی از یک سوله در یکی از محله های شهرستان شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع قطعات موتور قایق خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیارد ریال در بازرسی از یک سوله در یکی از محله های شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی امروز، 10 آبان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری قطعات موتور قایق قاچاق در یک سوله در یکی از محله های این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک فروند جت اسکی، 40 عدد موتور و گیربکس قایق، 17 عدد پروانه موتور، 19 عدد پوسته گیربکس، 35 عدد فرایول گیربکس، 22 عدد میلنگ موتور قایق، 16 عدد جک پایه گیربکس و 22 عدد قاب یدک فلزی خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 450 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دپوی 450 میلیاردی کالای قاچاق در شیراز

کشف دپوی 450 میلیاردی کالای قاچاق در شیراز