مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-19سياسي

71 منزل محرومان در شیراز مرمت و ساخته شده است


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: بیش از 71 منزل محرومین در مناطق محروم این کلانشهر مرمت و ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، ، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری ظهر یکشنبه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و تقدیم بیش از 11 هزار شهید در کمتر از 2ماه، اظهار داشت: دنیای نامتمدن امروز، حرف از بشر دوستی می زند، اما می بینیم همه مدعیان این ادعا، در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.

وی با اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسراییل و حمایت از مردم مظلوم غزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: امروز در آستانه چهل و چهارمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین هستیم و با شعار امسال این هفته، بسیج، امید ملت ایران برنامه های این هفته را برگزار می کنیم.

او با اشاره به ایام کرونا و خدمات این نهاد مردمی و تقدیم شهدایی در عرصه های مختلف مقابله و مبارزه با کرونا، گفت: سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در ایام هفته بسیج بیش از 180 عنوان برنامه محوری را توسط اقشار مختلف طراحی و پیش بینی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز با بیان اینکه بسیج به رفع مشکلات مردمی اقدام و هم به کمک کشور های همسایه رفته است، افزود: بسیجیان همیشه در نوک حمله و پیشانی لشکر اسلام بوده و در مقابله با توطئه ها و فتنه های مختلف، در مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 منزل محرومان در شیراز مرمت و ساخته شده است

71 منزل محرومان در شیراز مرمت و ساخته شده است