مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:312023-10-26سياسي

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی: دسترسی آسان مردم به صندوق های رای فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد، تشکیل مجلس شورای اسلامی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهارکرد: برای حفظ قوانینی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد نباید غفلت کنیم و سرنوشت آن را به دست نااهلان بدهیم.

وی گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور و مظهر مشارکت مردم در امور است که رعایت اصل بی طرفی و اجرای دقیق قانون از سوی دست اندرکاران برگزاری انتخابات ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد انتخابات شهرستان، بر تعامل موثر هیأت اجرایی با هیئت نظارت بر انتخابات نیز تاکید کرد و افزود: این جلسات مشترک می تواند زمینه لازم برای همکاری و تعامل لازم را به وجود آورد تا در نهایت با انتخاب نمایندگانی شایسته از سوی مردم شاهد پیشرفت و توسعه در همه زمینه ها باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان در سخنان پایانی خود تصریح کرد: در ارتباط با شعب اخذ رای  باید به این نکته توجه کرد که پراکندگی محل استقرار شعب اخذ رای به شکلی باشد که بهترین و راحت ترین دسترسی را برای مردم جهت حضور در پای صندوق رای فراهم آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی: دسترسی آسان مردم به صندوق های رای فراهم شود

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی: دسترسی آسان مردم به صندوق های رای فراهم شود