مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-05سياسي

عزم دولت برای تکمیل کمبودهای پزشکی خوسف


ابلاغ حضور یک پزشک در مرکز بهداشت شهر ماژان قطعی شده و به زودی در شهرستان مستقر خواهند شد و از طرفی قول استقرار پزشک دیگر در شهر خوسف نیز گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه تکمیل بیمارستان و راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی خوسف با پیگیری های صورت گرفته در خصوص نبود پزشک در شهر ماژان و کمبود پزشک در شهر خوسف، دو پزشک به شهرستان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: ابلاغ حضور یک پزشک در مرکز بهداشت شهر ماژان قطعی شده و به زودی در شهرستان مستقر خواهند شد و از طرفی قول استقرار پزشک دیگر در شهر خوسف نیز گرفته شده است.

فرماندار خوسف با اشاره به عزم جدی دولت در تکمیل کمبودهای پزشکی شهرستان، گفت: تلاش برای رفع کمبودهای بخش بهداشتی شهرستان با قوتی که در این مدت شروع شده ادامه خواهد داشت و بزودی کمبودهای بخش بهداشتی شهرستان مرتفع خواهد شد.

حسینی یادآور شد: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 44 نیرو برای بیمارستان خوسف و 15 نفر در سطح شهرستان  و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی جذب می شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تکمیل بیمارستان اظهار امیدواری کرد: با جذب نیروهای بیمارستان بزودی شاهد افتتاح کامل بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت برای تکمیل کمبودهای پزشکی خوسف

عزم دولت برای تکمیل کمبودهای پزشکی خوسف