مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-28حوادث

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه


رییس مرکز مدیریت راه های چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، در پی اجرای کارگاه جاده ای در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه جهت انجام تعمیرات روشنایی تونل های کارون 4 و تونل الغدیر محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، لاله اشرفی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، در پی اجرای کارگاه جاده ای در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه جهت انجام تعمیرات روشنایی تونل های کارون 4 و تونل الغدیر محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

رییس مرکز مدیریت راه های چهارمحال و بختیاری افزود: بازه زمانی عملیات از هشتم تا 10 آبان ماه  از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 است.

وی ادامه داد: موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 0 تا 45 محور لردگان ـ ایذه و از کیلومتر 0 تا 100 محور بروجن ـ لردگان است.

اشرفی به محدودیت ترافیکی در این محور اشاره کرد و اظهار داشت: ترافیک موجود با رعایت نکات ایمنی به لاین مجاور و کنارگذر تونل الغدیر هدایت می شود و از طریق استفاده از تابلو وعلائم توسط گشت راهداری و گشت پلیس راه به کاربران جاده ای اطلاع رسانی می شود.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه

اعمال محدودیت ترافیکی در محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه