مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-03بين الملل

نخست وزیر انگلیس: هوش مصنوعی می تواند خطراتی در ابعاد جنگ هسته ای ایجاد کند


سوناک ضمن اعلام مزایای استفاده از هوش مصنوعی همچنین درباره خطرات آن هم هشدار داده و گفت: هوش مصنوعی می تواند خطری در مقیاس جنگ هسته ای ایجاد کند.

- سوناک ضمن اعلام مزایای استفاده از هوش مصنوعی همچنین درباره خطرات آن هم هشدار داده و گفت: هوش مصنوعی می تواند خطری در مقیاس جنگ هسته ای ایجاد کند.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس که کشورش میزبان نشست سران برخی کشورهای پیشرو با محوریت هوش مصنوعی بود درباره خطرات استفاده از این فناوری که به زعم وی می تواند ابعادی در حد یک جنگ هسته ای داشته باشد هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ان تی وی آلمان در گزارشی نوشت: در اولین نشست سران کشورهای جهان با محوریت هوش مصنوعی در انگلیس ، کشورها به دنبال راه هایی برای بهبود همکاری بودند.

  رابرت هابک، معان صدر اعظم آلمان قبل از این نشست در میلتون کینز انگلستان، گفت که این فناوری می تواند خیلی چیزها را آسان تر و کارآمدتر کند، از حفاظت از آب و هوا گرفته تا داده های آب و هوا و سیستم های هشدار اولیه، از تشخیص بیماری تا سیستم های درمانی.

اما البته استفاده نادرست نیز امکان پذیر است.

  کنفرانس امنیت هوش مصنوعی (AI) که با حضور نمایندگان تقریبا 30 کشور از جمله چین و همچنین شرکت های بزرگ فناوری برگزار شد، به عنوان گامی اولیه به سوی توافق بین المللی در مورد تنظیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس: هوش مصنوعی می تواند خطراتی در ابعاد جنگ هسته ای ایجاد کند

نخست وزیر انگلیس: هوش مصنوعی می تواند خطراتی در ابعاد جنگ هسته ای ایجاد کند