مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-07سياسي

252 دانش آموز نخبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 252 دانش آموز نخبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان زنجان قرار دارند، گفت: از این تعداد 11 نفر در مدارس نمونه دولتی و 9 نفر در مدارس سمپاد مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در جریان تجلیل از دانش آموزان نخبه زنجانی اظهار کرد: برای افزایش ظرفیت های فکری و روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به  عرصه کسب و کار، برنامه های مختلف حمایتی در دستور کار بوده است و با همین اقدامات اثرگذار کمیته امداد، استان زنجان جزو استان های برتر در حمایت از این گروه از جامعه هدف قرار دارد.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 252 دانش آموز نخبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان زنجان قرار دارند، اضافه کرد: از این تعداد 11 نفر در مدارس نمونه دولتی و 9 نفر در مدارس سمپاد مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه سال قبل دو نفر از دانش آموزان نیازمند در رشته پزشکی قبول شدند که تعداد آنها در سال جاری به 4 نفر رسیده است، افزود: امیدواریم با فعالیت بیشتر تعداد پذیرفته شدگان در رشته های برتر در سال جاری افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

252 دانش آموز نخبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد

252 دانش آموز نخبه زیر چتر حمایتی کمیته امداد