مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20اجتماعي

نتایج فراخوان مسابقه طراحی آرم «همیار سمپاد» اعلام شد


نتایج فراخوان مسابقه طراحی آرم «همیار سمپاد» اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: همیار سمپاد ، یکی از برنامه هایی است که در راستای پذیرش مسؤولیت اجتماعی و عدالت آموزشی در مدارس اجرا می شود.

وی ادامه داد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور مشارکت دانش آموزان، طراحی آرم طرح مذکور را به صورت فراخوان در تاریخ 31 مرداد سال جاری منتشر کرد و تعداد 214 دانش آموز در آن شرکت کردند.

یاوری خاطرنشان کرد: به منظور افزایش همیاری و مشارکت دانش آموزان طراحی آرم همیار سمپاد به صورت فراخوان به عهده خود دانش آموزان گذاشته شد و از تواندمندی ها و استعداد آنها در این زمینه بهره مند شدیم که تمرین و حضور فعال دانش آموزان موجب تقویت اعتماد به نفس آنها خواهد شد.

وی گفت: این می تواند دریچه ای نو باشد تا بتوانیم استعدادهای نهفته دانش آموزان را در زمینه های هنری شکوفا کنیم که در راستای ساحت تربیت هنری و زیباشناختی است.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: پس از دریافت آثار، داوری آن با حضور سه داور و  ناظران انجام و نتایج اعلام شد.

یاوری با اشاره به کیفیت طرح های رسیده ضمن قدردانی از استادان و دانش آموزان شرکت کننده در فراخوان اعلام کرد: بر اساس نظر داوران نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج فراخوان مسابقه طراحی آرم «همیار سمپاد» اعلام شد

نتایج فراخوان مسابقه طراحی آرم «همیار سمپاد» اعلام شد