مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-30فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس


دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره دفاع مقدس و مقاومت استان فارس گفت: مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دانیال بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس(حماسه سپیداران) با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سپیداران تا 10 آبان ماه تمدید شده است، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران استان فارس مهلت ارسال آثار تمدید شده است.

   دانیال بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس(حماسه سپیداران) با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سپیداران تا 10 آبان ماه تمدید شده است، اظهارداشت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران استان فارس مهلت ارسال آثار تمدید شده است و شاعران استان می توانند آثار خود را بدون محدودیت در تعداد اثر جهت شرکت در جشنواره از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @hemasesepidaranfars یا شماره ایتای 09016691915 ارسال کنند.

  دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس ضمن تشکر از استقبال کم نظیر شاعران در این دوره از جشنواره افزود: تاکنون بیش از یک هزار و200 اثر در دبیرخانه استان فارس دریافت شده است که این خود نشانه ای بارز از ارادت پرشور و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس