مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08فرهنگي

پیمان خواهرخواندگی شاهین شهر و نیشابور


آیین خواهرخواندگی دو شهر نیشابور و شاهین شهر در آستانه 50 سالگی تاسیس شاهین شهر ، به امضای مدیران شهری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگارفارس از شاهین شهر، براساس تفاهم نامه خواهرخواندگی دو شهر نیشابور و شاهین شهر دو شهر فرهنگی  در استان های خراسان رضوی و اصفهان به مدت 5 سال با یکدیگر پیمان خواهرخواندگی بستند.

مدیران شهری شاهین شهر و نیشابور، وجود معماری شهرسازی، دانش پذیری، سرآمدی در عرصه های فرهنگی و هنری و ورزشی و وسعت و تنوع حضور اقوام، امتیازات ویژه صنعتی و اقتصادی در شاهین شهر و همچنین قدمت تاریخی، فرهیخته پروری، تاریخچه و فرهنگ در نیشابور را از دلایل تمایل خود به امضای این تفاهم نامه خواهرخواندگی برشمردند.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این آیین با اشاره به ظرفیت های شاهین شهر اظهار کرد: شاهین شهر با بیش از 250 هزار جمعیت در حوزه های علمی، گردشگری وصنعتی و غیره دارای ظرفیت های مناسبی دارد.

وی اشاره کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه  30 درصد مالیات ارزش افزوده استان اصفهان را تأمین می کندونیروی کارگری و بیمه شده تأمین اجتماعی این شهرستان بیش از 80 هزار نفر است.

ابریشمی راد، شهردار شاهین شهر بیان کرد: در تلاش هستیم، ظرفیت های بزرگ به ویژه صنعتی، علمی، فرهنگی و ورزشی شهر دوست دار کتاب شاهین شهر با شهر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان خواهرخواندگی شاهین شهر و نیشابور

پیمان خواهرخواندگی شاهین شهر و نیشابور