مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-12سياسي

فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی روز جهانی خاک در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از فراخوان مسابقه عکاسی به مناسبت روز جهانی خاک خبر داد و گفت: به مناسبت نکوداشت هفته جهانی خاک با هدف ارتقای آگاهی های عمومی در جامعه و ترویج فرهنگ صیانت از خاک و آب مسابقه عکاسی در گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از فراخوان مسابقه عکاسی به مناسبت روز جهانی خاک خبر داد و گفت: به مناسبت نکوداشت هفته جهانی خاک با هدف ارتقای آگاهی های عمومی در جامعه و ترویج فرهنگ صیانت از خاک و آب مسابقه عکاسی در گیلان برگزار می شود.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت خاک در زندگی موجودات، اظهار کرد: خاک منبع عظیم و ثروت گرانقدری است که بسیاری از مسائل حیاتی، نیازهای ضروری انسان و جامعه به آن وابسته است.

وی با اشاره به آلودگی خاک که تهدید پنهانی برای بشر است و امنیت غذایی را با چالش مواجه می کند، افزود: آلودگی خاک از طریق کشاورزی ناپایدار، فعالیت های صنعتی، معدنی و زباله های خانگی به وجود می آید لذا آلودگی خاک اگر پیشگیری و کنترل نشود به یک تهدید جهانی تبدیل می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از فراخوان مسابقه عکاسی و نقاشی به مناسبت روز جهانی خاک خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه انکارناپذیر خاک در تأمین و پایداری امنیت غذایی، سازمان جهاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی روز جهانی خاک در گیلان

فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی روز جهانی خاک در گیلان