مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-06سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش همه ماست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیر همه ماست، همین فرهنگ ایثار و شهادت و همان راهبرد مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیر همه ماست، همین فرهنگ ایثار و شهادت و همان راهبرد مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی پانزدهم آبان ماه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دورود اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ماست.

وی اضافه کرد: همین بحث ایثار و شهادت و مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: با توجه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی، اقدامات انجام شده در دستگاه ها باید به تایید بنیاد شهید استان برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید کشور ، مددکاری است، گفت: هدف این است کارکنان بنیاد شهید به عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود و برای مسائل و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش همه ماست

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش همه ماست