مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-16سياسي

کتاب طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان «مستورا» رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب و پوستر طرح ملی حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «مستورا» شنبه، 27 آبان ماه در قالب نشست خبری برگزار می شود.

- کتاب طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان مستورا رونمایی می شود کتاب طرح ملی حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان مستورا در قالب نشست خبری، شنبه 27 آبان ماه با حضور مدیران امور قرآنی کشور رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب و پوستر طرح ملی حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان مستورا شنبه، 27 آبان ماه در قالب نشست خبری برگزار می شود.

این نشست با حضور حجج اسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس ستاد راهبری حفظ کشور، علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم و همچنین محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، حمید مجیدی مهر، دبیر ستاد راهبری حفظ قرآن کریم و محمدعلی خواجه پیری، پیشکسوت قرآنی در سالن جلسات، سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

یادآور می شود طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص ها و برنامه های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم است که با هدف گفتمان سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان «مستورا» رونمایی می شود

کتاب طرح ملی حفظ موضوعی قرآن با عنوان «مستورا» رونمایی می شود