مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 01:002023-11-15سياسي

خط و نشان فرمانده ارشد ارتش برای دشمنان: انگشت مان روی ماشه است


رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی در ادامه راه شهیدان، انگشت روی ماشه و گوش به فرمان ولایت آماده هستند تا هر جا مصلحت باشد در دفاع از اسلام و مسلمین و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وارد رزم شوند و درسی ماندگار در تاریخ برای استکبار جهانی شود.

- خط و نشان فرمانده ارشد ارتش برای دشمنان: انگشت مان روی ماشه است امیر فلاح گفت: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی در ادامه راه شهیدان، انگشت روی ماشه و گوش به فرمان ولایت آماده هستند تا هر جا مصلحت باشد در دفاع از اسلام و مسلمین و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وارد رزم شوند و درسی ماندگار در تاریخ برای استکبار جهانی شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی چهارشنبه 24 آبان در نخستین یادواره نخستین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرلشکر ولی الله فلاحی که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، گفت: شهیدان والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما استقلال، امنیت، عزت و عظمت بخشیدند و ملت بزرگ ایران قدردان مجاهدت ها و از جان گذشتگی ها و ایثارگری های آنان خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر فلاح اظهار کرد: ارزش و اهمیت حماسه بزرگی که شهیدان با اهدای خون آفریدند زمانی مشهودتر است که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل طومار منافع سرشار استکبار جهانی را به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان فرمانده ارشد ارتش برای دشمنان: انگشت مان روی ماشه است

خط و نشان فرمانده ارشد ارتش برای دشمنان: انگشت مان روی ماشه است