مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-21اقتصادي

حال ناخوش صنعت زنبورداری در چهارمحال و بختیاری


زنبورداران چهارمحال و بختیاری این روزها با دغدغه ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که شیرینی محصول تولید شده آن ها به تلخی تبدیل شده است، کسانی که نیازمند همت و تلاش مسئولان برای رفع این مشکلات هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری زنبورداران چهارمحال و بختیاری این روزها با دغدغه ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که شیرینی محصول تولید شده آن ها به تلخی تبدیل شده است، کسانی که نیازمند همت و تلاش مسئولان برای رفع این مشکلات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری یکی از استان های تولیدکننده به واسطه کیفیت بالای عسل در کشور مطرح است، اما این حرفه مشکلاتی دارد، شاید بتوان گفت نسبت به آن بی توجهی صورت گرفته است.

شاید اگر زنجیره ارزش این محصول در استان تکمیل شود، اندکی از مشکلات زنبورداران برطرف شود، البته این صنعت به عنوان یک حرفه سخت و دشوار شناخته می شود که به دانش و مهارت کافی نیاز دارد.

باتوجه به پتانسیل استان در حرفه زنبورداری، اما به واسطه مشکلات این صنعت اشتغال زا، هنوز به آن جایگاه مطلوب نرسیده و نبود حمایت مناسب مسئولان در توسعه این صنعت کام زنبورداران را نیز تلخ کرده است.

رضا ترکی، زنبوردار محلی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زنبورداری شغل خانوادگی ما بوده و درحال حاضر تحصیلات آکادمیک آن رشته را ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ناخوش صنعت زنبورداری در چهارمحال و بختیاری

حال ناخوش صنعت زنبورداری در چهارمحال و بختیاری