مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:312023-11-20اجتماعي

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر مازندران


هاتف باقر سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارندگی گاهی رگبار شدید و رعدوبرق، وزش باد شدید،کاهش دما، احتمال تگرگ و بارش برف در مناطق کوهستانی بالای 2 هزار متر امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر مازندران درحال آماده باش قرار گرفت.

وی افزود: در این اخطاریه مناطق اثر را دوشنبه شب در ارتفاعات و روز سه شنبه در نیمه شرقی استان اعلام شده و نسبت به آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید، اختلال در ترددهای جاده ای و خسارت به سازه ها، تأسیسات و شکستن درختان هشدار داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد:  علاوه بر این احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می شود.

باقر سلیمی خاطرنشان کرد: تمامی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حوادث احتمالی به حادثه دیدگان امدادرسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر مازندران

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر مازندران