مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-24سياسي

اعضای جهاد دانشگاهی قم به واقع جهادگر هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعضای جهاد دانشگاهی قم را نیروهایی به واقع جهادگر دانست و گفت: وجود یک چهره فرهنگی در جهاد دانشگاهی می تواند در استان بسیار مثمرثمر باشد.

- ایسنا/قم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعضای جهاد دانشگاهی قم را نیروهایی به واقع جهادگر دانست و گفت: وجود یک چهره فرهنگی در جهاد دانشگاهی می تواند در استان بسیار مثمرثمر باشد.

دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم که در سالن جلسات شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: از همکاری و مساعدتی که با جهاد دانشگاهی در حوزه مباحث کتاب خوانی داشتید، کمال تشکر را داریم و امیدوارم این هم افزایی افزایش یابد تا بتوانیم برای مردم به ویژه قشر ضعیف خدمات لازم را ارائه دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در ادامه مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، اعضای جهاد دانشگاهی را نیروهایی به واقع جهادگر دانست و ضمن تبریک انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم، افزود: وجود یک چهره فرهنگی در جهاد دانشگاهی می تواند در استان بسیار مثمرثمر باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه هزار و دویست کتابخانه در کشور فعال است و حدود هشت هزار نفر در شبکه نهاد کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جهاد دانشگاهی قم به واقع جهادگر هستند

اعضای جهاد دانشگاهی قم به واقع جهادگر هستند