مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-29سياسي

اهتمام شورای شهر و شهردار در تعریف پروژه های امید آفرین شهری در بجنورد


استاندار خراسان شمالی بر اهتمام شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد در تعریف پروژه های امید آفرین شهری در مرکز استان تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر اهتمام شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد در تعریف پروژه های امید آفرین شهری در مرکز استان تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین معارفه شهردار بجنورد که هفتم آبان ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم اعضای شورای شهر و شهردار باید تعریف پروژه های امید آفرین شهری در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد .

وی پروژه های زیر بنایی را گام مهمی در جهت زنده نگهداشتن شهر و امید بخشی به مردم دانست و افزود: همزمان با برخی پروژه های کوچک اما اثر بخش، پروژه های زیر بنایی را نیز مورد پیگیری قرار دهیم زیرا به روحیه امید بخشی مردم کمک بسزایی خواهد شد.

وی اتمام سریع پروژه های کوچک و مهم شهر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از پروژه های بسیار مهم، موضوع زباله به عنوان طلای کثیف است .

حسین نژاد خاطرنشان کرد: جداسازی زباله ها باید از مبدا انجام شود و این از مطالبات وزیر کشور نیز هست و باید در اولویت قرار گیرد.

وی تسریع در اتمام پروژه کارخانه کمپوست را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اتمام این پروژه دستاورد خوبی برای شورای شهر تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام شورای شهر و شهردار در تعریف پروژه های امید آفرین شهری در بجنورد

اهتمام شورای شهر و شهردار در تعریف پروژه های امید آفرین شهری در بجنورد