مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-31سياسي

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از وضعیت رسیدگی به بافت فرسوده شهر


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بافت فرسوده زخم عمیقی بر تن بندرعباس است که هر چه سریع تر باید فکری برای آن کرد.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بافت فرسوده زخم عمیقی بر تن بندرعباس است که هر چه سریع تر باید فکری برای آن کرد.

سیدمحمدرضا موسوی صبح امروز (نهم آبان ماه) در نطق پیش از دستور صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: یکی از تلاش های فردی و جمعی اعضای شورای ششم، تحقق امورات حقه اقشار مختلف مردم بندرعباس در موضوعات بهداشت، فرهنگ، رفاه و تعالی اجتماعی است؛ البته در برخی از امور، توفیقاتی با همراهی سایر دستگاه ها حاصل شده ولی در برخی از مسائل مسیر پیگیری و چانه زنی به بن بست های آیین نامه ای و یا عدم همراهی برخی مدیران وعده دهنده رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مشکل احیای بافت فرسوده این شهر را می توان با بلند مرتبه سازی و تراکم مشخص پشتیبانی کرد و نمای زیبایی به این شهر ساحلی بخشید و فرصت تجمیع برای اجرای معابر، احیای فضای سبز و سطح بهداشت و رفاه را در شهر بندرعباس افزایش داد.

موسوی ادامه داد: این امر هم موجب ایجاد اشتغال وسیع، توسعه ارزان تر زیرساخت های عمومی، احیای بافت فرسوده ، زیباسازی منظر عمومی و هم سبب رونق بازار مسکن در شهر می شود که شهرداری، انبوه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از وضعیت رسیدگی به بافت فرسوده شهر

انتقاد عضو شورای شهر بندرعباس از وضعیت رسیدگی به بافت فرسوده شهر