مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:272023-11-04اقتصادي

کرایه تاکسی در روزهای بارانی افزایش می یابد؟


وقتی باران می بارد، ترافیک در پایتخت افزایش می یابد.

شورای شهر مجوز افزایش 15 درصدی نرخ تاکسی ها در روزهای بارانی را داده اما مدیریت شهری می گوید امسال این 15 درصد را اجرایی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، با بارش باران در تهران ترافیک افزایش می یابد و شهروندان ساعت های زیادی را در ترافیک سپری می کنند.

در روزهای بارانی و برفی قیمت تاکسی ها بر اساس مصوبه شورا می تواند تا 15 درصد افزایش یابد.

شهرداری قانوناً می تواند در روزهای بارانی کرایه تاکسی را تا 15 درصد افزایش دهد سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر می گوید: در روزهای خاص مثل زمانی که با شدت بارندگی مواجه هستیم در معابری که دچار ترافیک های سنگین می شود؛ پیش بینی شده که نرخ کرایه 10 تا 15 درصد افزایش یابد که این افزایش صرفا از طریق سازمان تاکسیرانی و با نظارت آنها و در زمان قید شده انجام می شود.

  شهرداری: امسال افزایش 15 درصدی را اعمال نمی کنیم به نظر می رسد این شناورسازی در سال جاری انجام نمی شود؛ چرا که محمد علوی زاده معاون سازمان تاکسیرانی شهر تهران می گوید، امسال طرح شناورسازی قیمت ها اجرا نمی شود؛ در ابتدای سال جاری نرخ ها 45 درصد افزایش یافت و شورای شهر هم اجازه افزایش نرخ در زمان بارندگی و اوج ترافیک تا 15 درصد را داده است که البته این عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه تاکسی در روزهای بارانی افزایش می یابد؟

کرایه تاکسی در روزهای بارانی افزایش می یابد؟