مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:052023-10-31اقتصادي

رفع مشکل 19 بنگاه اقتصادی در فارس


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از رفع مشکل 19 بنگاه اقتصادی در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از رفع مشکل 19 بنگاه اقتصادی در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا ایزدی امروز، 9 آبان در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: مشکلات تعداد 19 بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضا کارگروه و رؤسای بانک های عامل بررسی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: فعالیت در زمینه فولاد، پتروشیمی فرآورده های نفتی، هتل، همچنین طرح بسته‎بندی خشکبار قلات و.

تولیدات بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی بود که موضوعات اقاله زمین به متقاضی و بخشش جرائم در شهرک های صنعتی، موارد مالیاتی تعیین تکلیف بدهی، تامین انرژی، بخشش جرائم گاز و بررسی برخی مصوبات گذشته و … در این نشست مورد گفت وگوی کارشناسی قرارگرفت و مصوبات لازم جهت حل مشکلات و موانع تصویب و به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 19 بنگاه اقتصادی در فارس

رفع مشکل 19 بنگاه اقتصادی در فارس