مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-25بين الملل

واکنش دفتر رییس جمهوری روسیه درباره وضعیت سلامتی پوتین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، دفتر ریاست جمهوری روسیه موسوم به کاخ کرملین برخی گزارش ها مبنی بر بیماری «ولادیمیر پوتین»، - دفتر ریاست جمهوری روسیه برخی شایعات درباره وضعیت بدنی و سلامتی ولادیمیر پوتین را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، دفتر ریاست جمهوری روسیه موسوم به کاخ کرملین برخی گزارش ها مبنی بر بیماری ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه را تکذیب کرد.

به تازگی برخی شایعات مبنی بر استفاده پوتین از دو نوع لباس همزمان برای پوشاندن وضعیت بدنی خود در دیدار های عمومی خبرساز شد بود، اما اکنون این شایعات از سوی دفتر ریاست جمهوری روسیه تکذیب شده است.

دمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره گزارش بدون منبع یک کانال تلگرامی روسی که توسط برخی رسانه های غربی دریافت شده است، گفت: همه چیز خوب است و خبر ها درباره ناپایداری سلامتی ولادیمیر پوتین جعلی است.

سخنگوی رییس جمهور روسیه همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره دوتایی پوشیدن لباس توسط پوتین خندید و چنین چیزی را شایعه خواند.

پسکوف گفت: این گونه شایعات به گروه های اطلاعاتی پوچ و شایعه ساز تعلق دارد که مجموعه ای از رسانه ها با سرسختی رشک برانگیز آن را می سازند و بازنشر می کنند، اما جز خنده چیزی برای ما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر رییس جمهوری روسیه درباره وضعیت سلامتی پوتین

واکنش دفتر رییس جمهوری روسیه درباره وضعیت سلامتی پوتین