مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-19سياسي

راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد با بیان این که راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است، گفت: تحقق اهداف ترسیم شده برای گام دوم انقلاب نیازمند حرکت عمومی نظام مند و منضبط است.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد با بیان این که راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است، گفت: تحقق اهداف ترسیم شده برای گام دوم انقلاب نیازمند حرکت عمومی نظام مند و منضبط است.

سرهنگ حسین آزادی امروز یکشنبه 28 آبانماه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، به نقش بسیج در دفع فتنه های مختلف دشمنان علیه کشورمان اشاره و عنوان کرد: برای تحقق آرمان های متعالی و بزرگ جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب نیازمند بسیج و همت بسیجیان هستیم.

وی با تاکید بر این که راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است، اظهار کرد: این نهاد بزرگ در میدان عمل، هم ساخته و هم قدرتمند شده و ان شاءالله رشد نیز کرده و این انقلاب را به سرانجام مقصود خواهد رساند.

آزادی بیان کرد: بسیج با برخورداری از تجربیات صحنه دفاع مقدس، امروز در سایر عرصه ها و میادین تعریف شده از جمله جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی و جهاد در عرصه های تامین امنیت پایدار و دیگر بخش ها، در راستای حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است

راز اعتلا و رویش بسیج در میدان های جهاد نهفته است