مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-01اجتماعي

مردم از غذادهی غیراصولی به سگ ها بلاصاحب خودداری کنند


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: غذا دهی غیراصولی کنار سطل های زباله باعث شده سگ ها برای تهیه غذا به شهرها هجوم بیاورند بنابراین از مردم خواسته می شود از این کار خودداری کنند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ یکی از شهروندان بیرجندی به خبرگزاری فارس پیام داد که از ساعت 2 تا 5 بامداد گروهی از سگ های ولگرد و بلاصاحب در خیابان های بیرجند به ویژه در خیابان مطهری پرسه می زند متولی این موضوع در شهر چه کسی است و باید چکار کنیم؟ و خواستار پیگیری این موضوع شد.

موسی میرزایی، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند به این گلایه شهروند بیرجندی این گونه پاسخ داد: متولی سگ های بلاصاحب در شهر شهرداری است.

وی تصریح کرد: شهرداری بیرجند نیز براساس تکلیف قانونی خود  صبح و عصر در هر شیفت دو تیم و شب یک تیم برای خدمات رسانی به مردم در نظر گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند به اعلام چند نکته در خصوص سگ های بلاصاحب و دلیل ورود این سگ ها به داخل محدوده شهر اشاره کرد و گفت: غذا دهی غیراصولی کنار سطل های زباله باعث شده سگ ها برای تهیه غذا به شهرها هجوم بیاورند.

میرزایی ادامه داد: بنابراین از مردم خواسته می شود از غذادهی غیراصولی خودداری کرده و اگر افرادی قصد غذادهی به سگ های بلاصحاب را دارند مرکز پناهگاه مهر شهرداری بیرجند در جاده شوشود آماده گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از غذادهی غیراصولی به سگ ها بلاصاحب خودداری کنند

مردم از غذادهی غیراصولی به سگ ها بلاصاحب خودداری کنند