مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-20سياسي

تلاش مجموعه های علمی اردبیل برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر مقام معظم رهبری


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از تلاش مجموعه های علمی استان برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر مقام معظم رهبری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از تلاش مجموعه های علمی استان برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر مقام معظم رهبری خبر داد.

جبراییل رزمجو 29 آبان در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل ضمن محکومیت فجایع رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، گفت: اولویت مجموعه های علمی استان حمایت و تشویق پژوهشگران است.

وی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری، علم اقتدار و قدرت ایجاد می کند، افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برگرفته از علم و فناوری است و ما بایستی با تلاش و کوشش قله های علم و دانش و قدرت را فتح کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امروز در سایه حمایت های نظام، سنگرها را یکی پس از دیگری فتح می کنیم و در حال تبدیل شدن به قدرت علمی و فناوری برتر منطقه و دنیا هستیم، اضافه کرد: پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی قوی بوده و ما برای خدمت رسانی بهتر به مردم باید فعالیت های دقیق علمی و فناورانه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با ترویج مناسب علم در جامعه در سطح ملی و بین المللی می توانیم به توسعه و کاربردی کردن دستاوردهای علمی کمک کنیم، افزود: جمهوری اسلامی ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجموعه های علمی اردبیل برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر مقام معظم رهبری

تلاش مجموعه های علمی اردبیل برای تحقق دیپلماسی علمی مدنظر مقام معظم رهبری