مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-25سياسي

تربیت جاسوس خبرنگار؛ برنامه مشترک ناتو و برخی رسانه های ایرانی


برخی نشریات زنجیره ای در حالی ادعا می کنند «خبرنگاری در ایران جرم است»، که جرم همکاران بازداشت شده آنها جاسوسی و همکاری با نهادهای جاسوسی دولت های متخاصم است و نه خبرنگاری.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روزنامه جوان در این زمینه با مرور برخی واقعیات تاریخی نوشت: تابستان سال 78، کنفرانس قبرس اسلام سیاسی و غرب با کارگردانی حسین علیخانی برگزار شد و بسیاری از چهره های رسانه ای محافل اصلاح طلب، چون حلقه های کیان و سلام در آن حضور داشتند.

و بعضی از آنها با عناصر مهم اطلاعاتی، سیاسی در دولت آمریکا دیدار کردند.

عزت سحابی مدیرمسئول ماهنامه ایران فردا درباره این اجلاس نوشته است: من چیزی که از آن کنفرانس مشاهده کردم این بود که در جلسات علنی و پنل ها هر کس حرف هایی می زد ولی روابط و صحبت های خاصی در اتاق های خصوصی اشخاص صورت می گرفت که از دید دیگران پنهان بود.

آقای شمس الواعظین خودشان تعریف کردند که آقای گری سیک از صحبت های آقایان صالح آبادی و عبدی راضی بوده است! پس از برگزاری نشست نیکوزیا و نیز کنفرانس جنجالی برلین در فاصله زمانی کم از یکدیگر، جلب رضایت آمریکایی ها به عنوان یکی از سرفصل های اساسی روزنامه های اصلاح طلب تعریف شد تا جایی که یک سال پیش از فتنه 88 مسعود بهنود و صادق صبا به تهران سفرکرده و با حضور در تحریریه روزنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت جاسوس خبرنگار؛ برنامه مشترک ناتو و برخی رسانه های ایرانی

تربیت جاسوس خبرنگار؛ برنامه مشترک ناتو و برخی رسانه های ایرانی