مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-27حوادث

تصادف زنجیره ای در زنجان و مصدومیت 13 نفر


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره ای 6 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان - قزوین 13 مصدوم برجا گذاشت که نیروهای امدادگر آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره ای 6 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان - قزوین 13 مصدوم برجا گذاشت که نیروهای امدادگر آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بامداد امروز (5 آبان ماه) برخورد زنجیره ای چهار دستگاه خودرو در کیلومتر 30 مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله 2 آمبولانس از پایگاه های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شد.

این مسئول ادامه داد: این حادثه 13 مصدوم به دنبال داشت که پنج نفر توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و هشت نفر که ترومای جزیی داشتند از اعزام خودداری کردند.

وی با بیان این که شب گذشته نیز تصادف 2 دستگاه پراید با زانتیا در محل تقاطع برق زنجان گزارش شد، گفت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که یک آمبولانس برای جابه جایی مصدومان به محل اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در زنجان و مصدومیت 13 نفر

تصادف زنجیره ای در زنجان و مصدومیت 13 نفر