مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-16بين الملل

وعده نیکی هیلی برای قطع بودجه سازمان ملل بابت «عدم حمایت از اسراییل»


یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وعده داد در صورت ورود به کاخ سفید بودجه سازمان ملل را «تا هر قدر که ممکن است» قطع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکی هیلی، یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سابقاً نماینده آمریکا در سازمان ملل بود وعده داده در صورت ورود به کاخ سفید بودجه سازمان ملل را تا هر چقدر که امکان دارد قطع خواهد کرد.

نیکی هیلی در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند که سازمان ملل فضایی ضدآمریکایی و ضدیهودی دارد گفت: این حرف درستی است.

این مقام سابق آمریکایی سپس در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا در صورت ریاست جمهوری او از سازمان ملل خواهد خارج شد گفت: تنها کار این است که ما بودجه سازمان ملل را تا آنجا که ممکن است قطع می کنیم.

هیلی که بارها سازمان ملل را به عدم حمایت از اسراییل متهم کرده در ادامه خطاب به مجری برنامه گفت: شان، تنها دلیلی که ما از سازمان ملل نباید خارج شویم این است که ما یکی از پنج کشوری هستیم که دارای حق وتو است.

نماینده سابق آمریکا اضافه کرد: کارهایی که ما با استفاده از این وتو توانسته ایم از انجام آنها توسط چین، روسیه و ایران جلوگیری کنیم اهمیت دارند اما لازم نیست ما در این حدی که پول می دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نیکی هیلی برای قطع بودجه سازمان ملل بابت «عدم حمایت از اسراییل»

وعده نیکی هیلی برای قطع بودجه سازمان ملل بابت «عدم حمایت از اسراییل»