مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-04اقتصادي

100 دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در خراسان رضوی منتظر مزایده هستند


مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 100 دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در انبارهای این استان در انتظار مزایده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، هادی ذاکری امروز در حاشیه سفر به مرز دوغارون تایباد در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 100 دستگاه خودروی سواری و کامیون کشنده متروکه در سطح استان خراسان رضوی در انتظار مزایده هستند که برگزاری مزایده فروش 60 دستگاه از این تعداد قطعی شده است.

وی افزود: از این تعداد خودرو 70 دستگاه در مشهد، 20 دستگاه در گمرک دوغارون و 10 دستگاه در گمرک سرخس هستند که به زودی خودروهای موجود در این دو گمرک به مرکز استان انتقال خواهند یافت.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین 250 دستگاه موتور سیکلت متروکه در مشهد موجود است که از این تعداد 170 دستگاه از طریق مزایده به فروش خواهند رسید.

ذاکری بیان کرد: کالاهای متروکه، کشف شده و ضبط شده در نهادهای مختلفی دولتی که بر اساس قانون در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار می گیرند، توسط سازمان تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف و ارزش گذاری می شوند و سپس در مسیر برگزاری مزایده برای فروش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در خراسان رضوی منتظر مزایده هستند

100 دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در خراسان رضوی منتظر مزایده هستند