مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-04اجتماعي

سیل در مازندران/آماده باش نیروهای امدادی در غرب استان


با دستور استاندار مازندران، نیروهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان برای رسیدگی به مناطق سیل زده شهرستان های نوشهر، چالوس و عباس آباد در این شهرستان ها به صف شدند.

- ایسنا/مازندران با دستور استاندار مازندران، نیروهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان برای رسیدگی به مناطق سیل زده شهرستان های نوشهر، چالوس و عباس آباد در این شهرستان ها به صف شدند.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، بارش های سیل آسای عصر امروز -شنبه 13 آبان- که از غرب مازندران وارد استان شد در برخی مناطق غربی طغیانی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر را به دنبال داشت که در برخی نقاط به دلیل شدت بارندگی و حجم بالای سیلاب، با دستور استاندار مازندران و تحت نظارت ستاد مدیریت بحران استان، نیروهای امداد و نجات با تجهیزات لازم مستقر شده اند.

استاندار مازنداران اعلام کرد که همه فرمانداری های غرب مازندران و دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش قرار دارند و تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده غرب استان این آماده باش ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در این رابطه با اشاره به بارندگی شدید در شهرستان های چالوس و نوشهر، اظهار کرد: در مدتی کوتاه حدود 80 میلیمتر بارندگی در این مناطق ثبت شد که طغیان رودخانه و آبگرفتگی معابر را به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در مازندران/آماده باش نیروهای امدادی در غرب استان

سیل در مازندران/آماده باش نیروهای امدادی در غرب استان