مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-20سياسي

اجمالی/ اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی اجرا شد


در قالب طرح اردوهای راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی جمعی از رسانه های استان مرکزی از آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در دو شهر امیرکبیر و مهاجران اراک بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرای این طرح قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در ادامه طرح  اردوهای راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی ظهر امروز جمعی از رسانه های استان مرکزی از آخرین وضعیت طرح مسکن ملی در دو شهر امیرکبیر و مهاجران اراک بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرای این طرح قرار گرفتند.

طرح اردوهای راهیان پیشرفت رسانه ای با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه و از بین بردن توطئه های دشمنان در جنگ شناختی به عنوان یکی از مهمترین ابتکارات بسیج در جنگ روایت ها و امیدآفریینی از سال جاری  ویژه اصحاب رسانه کلید زده شد.

 این اردوها که با هدف تبیین و تولید اخبار امیدآفرین از پیشرفت های کشور و دستاوردهای انقلاب به اجرا درآمده، در جدیدترین برنامه خود بازدید از طرح مسکن ملی در دو شهر جدید مهاجران و امیرکبیر را اجرایی کرد که امروز جمعی از اصحاب رسانه در قالب این اردو، به این دو شهر اعزام شدند.

در بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت طرح  ساخت و ساز مسکن در شهر امیرکبیر و مهاجران ، عضو هیات رییسه بیان کرد: جهاد خانه سازی یک کار بسیجی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی اجرا شد

اجمالی/ اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان مرکزی اجرا شد