مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-04دانش

عملکرد فرهنگی دانشگاه ها از امسال ارزیابی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی ذوالفقارزاده، ضمن بیان این مطلب به جزییات صدور فَرنامه یا رزومه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه ها پرداخت و گفت: - مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بررسی عملکرد فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و صدور رزومه فرهنگی برای آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی ذوالفقارزاده، ضمن بیان این مطلب به جزییات صدور فَرنامه یا رزومه فرهنگی برای دانشجویان دانشگاه ها پرداخت و گفت: هدف صدور فرنامه برای دانشجویان این است که هدف و زیرساخت بروز و ظهور هر چه بهتر فعالیت ها و کنش گری های فعالانه دانشجویان ثبت شود.

دانشجویانی که فرنامه و کار داوطلبانه تیمی مثبتی داشته باشند، این موضوع پس از فارغ التحصیلی قطعا در اشتغال آن ها تاثیر مثبت خواهد داشت.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد: برنامه ما این است که انتهای هر سال و همچنین پایان مقاطع تحصیلی، دانشجویان از نظر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مورد ارزیابی قرار بگیرند این ازریابی از طریق سامانه فرنامه صورت می گیرد.

هر دانشجویی در وزارت علوم فعالیت فرهنگی داشته باشد این رزومه برای آن ها لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد فرهنگی دانشگاه ها از امسال ارزیابی می شود

عملکرد فرهنگی دانشگاه ها از امسال ارزیابی می شود