مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-08فناوري

سرقت کابل مخابرات 60 هزار مشترک در سطح خراسان رضوی


مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون، سیم مخابرات 60 هزار مشترک در سطح استان سرقت شده است و ماهانه نزدیک به 500 میلیون تومان ملزومات مجدد خریداری و نصب می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون، سیم مخابرات 60 هزار مشترک در سطح استان سرقت شده است و ماهانه نزدیک به 500 میلیون تومان ملزومات مجدد خریداری و نصب می کنیم.

حسن اروجی، چهارشنبه 17 آبان ماه، در نشستی که با عنوان نجما؛ نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به تعدا مشترکین تلفن ثابت در اقصی نقاط استان، اظهار کرد: در خراسان رضوی حدود 2 میلیون و 132 هزار مشترک تلفن ثابت داریم.

وی ادامه داد: در سطح استان نزدیک به 660 هزار و 760 مشترک اینترنت در منازل وجود دارد که روی تلفن ثابت از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند.

این تعداد حدودا 33 درصد کل مشترکین ما هستند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه نزدیک به 14 هزار مشترک در سطح استان در منازل خود روی فیبر نوری از سرویس اینترنت استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع به معنای آن است که ما فیبر نوری را به سازمان ها، ارگان ها و حوزه های صنعتی تجاری داده ایم و تقریبا اشباع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل مخابرات 60 هزار مشترک در سطح خراسان رضوی

سرقت کابل مخابرات 60 هزار مشترک در سطح خراسان رضوی